FAQ

Sepsali jsme pro vás vše, co potřebujete vědět v případě často kladených dotazů. Pokud máte zájem o spolupráci nebo velkoobchodní prodej, napište nám na info@mark-ryden.cz.

🎄 Objednávky do 17.12. garantujeme jejich dodání do Vánoc. 🎄

 

Jaké máte způsoby doručení po ČR?
Kurýr Cena Průměrná doba dodání
GLS 89 Kč s DPH 1 – 3 pracovní dny
Připravujeme – Liftago Same day delivery – pouze Praha a objednávky do 13:00* 189 Kč s DPH v den objednání

*Tato možnost dopravy umožňuje doručení vaší zásilky ve stejný den v rámci Prahy podané do 13:00. Doručování probíhá do 20:00.

Jaké máte způsoby doručení po SK?
Kurýr Cena Průměrná doba dodání
GLS 129 Kč s DPH 2 – 4 pracovní dny
Máte produkty skladem?

Ano máme, všechny produkty jsou skladem. Zásilky předáváme přepravním společnostem do druhého pracovního dne ode dne, kdy systém označí objednávku za uhrazenou. V ostatních platebních případech se čeká na úhradu objednávky (úhradou se rozumí připsání platby na náš bankovní účet), druhý den od úhrady předáváme zásilku dopravci.

Jaké máte způsoby platby?

Dle zvoleného způsobu doručení můžete zvolit možnost platby:

Platební způsoby v rámci ČR a SK Cena Doba expedice
Platba platební kartou (ComGate)* zdarma 1 – 2 prac. dny
Platba převodem na bankovní účet zdarma 1 – 3 prac. dny

*Za zboží platíte pomocí zabezpečené platební brány vaší platební kartou. Platební bránu provozuje společnost :

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Jak mohu uhradit objednávku bankovním převodem?

Při volbě platby bankovním převodem vám budou veškeré detaily pro platbu poslány na vámi uvedenou e-mailovou adresu nebo si je můžete zobrazit na děkovné stránce po dokončení objednávky.

Naše bankovní údaje:

Číslo účtu: 2202014071/2010 (FIO banka a.s.)
Ve formátu IBAN: CZ0520100000002202014071

Variabilní symbol (VS): číslo objednávky (které je vygenerované po dokončení objednávky a dorazí vám emailem)

Objednávka bude zrušena, pokud platba nedorazí do 7 pracovních dní.

Jaké měny přijímáte?

Aktuálně je možné platit pouze v Kč.

Jak mohu vyměnit batoh?

Pokud si přejete batoh vyměnit, stačí nám vyplnit formulář na který se dostanete přes tlačítko níže. Po vyplnění formuláře se vám v pracovní dny do 48 hodin ozveme a domluvíme výměnu.

Můžete uplatnit výměnu zdarma, kdy od vás necháme odvézt původní batoh a přivezeme batoh nový.

Nárok na výměnu máte 14 dnů od obdržení objednávky. Batoh nesmí nést stopy nošení a používání.

Pro více informací si můžete přečíst Podmínky odstoupení od kupní smlouvy.

Chci vyměnit
Jak mohu odstoupit od smlouvy?

Batoh můžete vrátit do 14 dnů od jeho obdržení. Při vrácení postupujte následovně:

  1. Vyplňte formulář pro vrácení a vygenerovaný soubor si prosím vytiskněte a přiložte k zabalenému batohu.
  2. Batoh zašlete na adresu:
    Zustalo s.r.o. – Mail Step a.s. 
    Do Čertous 2760/10
    193 00 Praha 9

Pro více informací si můžete přečíst Podmínky odstoupení od kupní smlouvy.

Chci vrátit
Jak mohu reklamovat batoh?

Vše se občas pokazí, pokud se tak stane u našeho batohu, tak stačí vyplnit následující formulář a my se vám do 48 hodin ozveme s možným řešením.

Více informací můžete najít v našem Reklamačním řádu.

Chci reklamovat

Stále máte otázky?

Pro více informací nás prosím kontaktujte.

Kontaktovat